gossipintown

tisdag, maj 23, 2006

Kollision


När jag hör bra musik vill jag ibland slå sönder saker. Som i Office Space, där dom har sönder en skrivare, eller kopiator, eller vad det nu är. När jag går på stan och det regnar och Weezers Only in dreams når sin höjdpunkt vill jag fälla ihop mitt paraply och slå det upprepade gånger i marken tills det går sönder. Det gör jag förstås inte. Eller har inte gjort än i alla fall.

Lyssna själv, men kom inte till mig efter att du har haft sönder nåt och säg att jag inte varnade dig.

Sjudagars YSI-länk: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=CDE78A5C22BB3D89

3 Comments:

At onsdag, 24 maj, 2006, Blogger thisismycat said...

utsökt låt.

det där med att slå sönder saker känner jag igen, min största önskan är förstås att få slå en svindyr gitarr i bitar, på en spelning.
dock har jag haft sönder ett par paraplyer i mina dagar, ibland i vredesmod, ibland av andra orsaker - säg "syntetisk inverkan". det är dock inte så kul som man kan tro. paraplyer är sega, väldigt sega.

 
At torsdag, 01 juni, 2006, Blogger Olle said...

Jag känner igen känslan, men att sätta en bild på Weezer 2005 till en låt som är Weezer 1994 känns lite fel. =/

 
At lördag, 03 juni, 2006, Blogger gossipintown said...

Alltså, det är en mändg variabler som ska stämma när jag väljer bilder. Jag orkade inte skala om de stora bilderna, och så måste de vara i god kvalitet. Så det fick bli denna!

 

Skicka en kommentar

<< Home