gossipintown

måndag, maj 08, 2006

Enkel matematik


Jag vet inte om ni är intresserade alls, men jag känner att jag är tvungen att nämna evenemanget under de dagar vilka jag ser mest fram emot under förmodligen hela året. I natt smygstartar Sony världens största spelmässa, Electronic Entertainment Exposition, eller E3, med sin presskonferens. I ett soligt Los Angeles följer sedan under dagen presskonferenser av både Nintendo och Microsoft, alla fullspäckade med utannonseringar av nya konsoler, titlar och tillbehör. Detta är förstås julafton för den spelintresserade. Jag har redan laddat upp genom att dra ur telefonjacket, injicera Red Bull i högerarmen samt lägga om rör och bygga en extratoalett framför min dator. Återse mig vid normalt tillstånd till helgen.

2 Comments:

At tisdag, 09 maj, 2006, Blogger emma eriksson said...

borde inte du va ute i solen istället?

 
At tisdag, 09 maj, 2006, Blogger gossipintown said...

Min sol är bumpmappad, volumetrisk och belyser mig med ambient occlusion.

 

Skicka en kommentar

<< Home