gossipintown

fredag, maj 26, 2006

GISSA LÅTEN 2


Mer lekar! Gissa låten, kompisar!

4 Comments:

At fredag, 26 maj, 2006, Anonymous Anonym said...

Jag kan inte låten... förresten... jag har slutat blogga...don't hate me... Jag har inte nog med fantasi eller tid... Sorry... Hoppas att du har det bra! Det var ett tag sedan vi ses... Miss you! Maila eller messa mig får du göra från och med nu, då bloggen är död...

KRAMAR!!!
cathrin.stjernqvist@student.hv.se

 
At fredag, 26 maj, 2006, Anonymous Anonym said...

Du... jag såg att du var född i drakens år... Fy va orättvist! Jag är född i grisens... snacka om skillnad... Gris v.s. drake... Grisen har inte en chans... Skit oxå...

En griskram från Cathrin

 
At lördag, 27 maj, 2006, Anonymous Anonym said...

Mind is a razorblad, right? Heartbeats. (Försök ignorera det faktum att jag har fått lite information från the inside ;])

 
At lördag, 27 maj, 2006, Blogger gossipintown said...

Rätträtträtt!

 

Skicka en kommentar

<< Home